Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.

Обмін товару належної якості здійснюється за умов:

- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки

- збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу, бирки та ярлики.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Покупець має право повернути або обміняти товар не належної якості, який був у використанні, якщо:

- виробник взагалі не може усунути дефект;

- виробник не може усунути дефект протягом 14 днів;

- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати якісь функції .

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Повний та актуальний текст редакції Закону "Про захист прав споживачів".

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", можлива відмова в обмін або повернення товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

 

Для обміну/повернення товару, Покупець повинен відправити товар на відділення Нової пошти (реквізити для відправки узгоджуються ідивідуально), без накладеного платежу. Усі транспортні витрати, пов’язані з обміном/поверненням товару, оплачує Покупець. Після отримання та перевірки товару кошти за замовлення перераховуються на картковий або розрахунковий рахунок Покупця протягом 1-3 робочих днів.